FRANCAISPOLSKIDEUTSCHENGLISHCESKYNávrat na hlavní stranu PRAHA MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ OLOMOUCKÝ KRAJ ZLÍNSKÝ KRAJ JIHOMORAVSKÝ KRAJ KRAJ VYSOCINA PARDUBICKÝ KRAJ KRÁLOVEHRADECKÝ KRAJ LIBERECKÝ KRAJ ÚSTECKÝ KRAJ STREDOCESKÝ KRAJ JIHOCESKY KRAJ PLZENSKÝ KRAJ KARLOVARSKÝ KRAJ
Návrat na hlavní stranu

Fulltext
Království perníku

Dovednosti obchodníka

LYRIX Centrum, s.r.o.
Kurzy vedené nedirektivním způsobem výuky
Dovednosti obchodníka
Zaměřujeme se na systémový přístup k rozvoji obchodních dovedností, a to hlavně z hlediska dlouhodobých potřeb celé obchodní činnosti, které zabezpečují schopnost konkurence na náročném trhu. Tímto přístupem je systematické ovlivňování lidí k trvalé snaze o vlastní seberozvoj v součinnosti s budováním spolupracujícího obchodního týmu a pocitu příslušnosti k firmě tak, aby zájmy společnosti byly co nejvíce i zájmy lidí v ní a opačně.
Klíčová slova:
účinná obchodní komunikace a obchodní dovednosti, týmová spolupráce , vytváření spolupracujícího týmu, pozitivní firemní klima, učení prožitkem, aktivní seberozvoj, videotrénink, moderovaná diskuse, pozitivní ovlivňování obchodních partnerů, facilitovaná skupinová práce.
Cílová skupina:
obchodní reprezentanti firmy, obchodní zástupci
Časový program:
celkem 24-26 hod., nejlépe ve 4-6 hodinových blocích
.
Absolvováním tohoto programu mohou účastníci získat tyto dovednosti a zkušenosti:
  • Komunikační dovednosti, které vedou k pozitivnímu ovlivňování jiných
  • Růst sebedůvěry a samostatnosti v práci s klienty a v týmové spolupráci
  • Určovat a hodnotit osobní cíle ve vztahu k jiným lidem, k práci, k postavení a výkonnosti v organizaci či firmě
  • Využívat týmové spolupráce pro podporu své profesionální činnosti
  • Umět používat ty komunikační dovednosti, vedoucí k úspěšnému obchodnímu jednání
  • Využívat své přednosti, poznávat své limity a vyvarovat se opakování chyb
  • Pozitivně vytvářet a ovlivňovat týmovou spolupráci a firemní klima
..
Témata a obsah kurzu:
  • Vliv osobnosti na komunikaci, techniky sebepoznání
  • Sociálně psychologická orientace člověka a její vliv na komunikaci
  • Rozvoj sebedůvěry a odvahy v prezentaci
  • Rozvoj komunikačních standardů, pozitivní ovlivňování jiných, verbální a neverbální komunikace
  • Analýza negativních komunikačních stylů, techniky překonávání konfliktů a námitek
  • Techniky a strategie obchodní komunikace
  • Význam budování týmu pro úspěšnost firmy
  • Skupinová práce a její vliv na rozvoj komunikačních a sociálních dovedností a zkušeností
  • Skupinová dynamika a možnosti jejího pozitivního ovlivnění pro firmu
  • Souvislosti mezi lidským a profesním přístupem k lidem ve firmě
Zveřejněno 01.01.2003 v 22:15 hodin
Copyright 1998-2024 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule