FRANCAIS POLSKI DEUTSCH ENGLISH CESKY Návrat na hlavní stranu PRAHA MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ OLOMOUCKÝ KRAJ ZLÍNSKÝ KRAJ JIHOMORAVSKÝ KRAJ KRAJ VYSOCINA PARDUBICKÝ KRAJ KRÁLOVEHRADECKÝ KRAJ LIBERECKÝ KRAJ ÚSTECKÝ KRAJ STREDOCESKÝ KRAJ JIHOCESKY KRAJ PLZENSKÝ KRAJ KARLOVARSKÝ KRAJ
Návrat na hlavní stranu

Fulltext

ÚTERNÍ GLOSY 11.06.2019

Miroslava Macka

Rakušané dokončí svůj úsek dálnice Vídeň – Brno až k hranicím ve stejné době, kdy se na české straně zcela zavře provizorní most na Nových Mlýnech a desetitisíce aut zahltí okolní okresky.
Silničáři chtějí okolním obcím situaci co nejvíc ulehčit: „Před převedením dopravy na objízdné trasy pro zajištění bezpečnosti provozu uděláme některá nezbytná opatření u nevyhovujících úseků vozovek jako například vysprávky krytu vozovek a výtluků, nezpevněných krajnic, zajištění požadované únosnosti mostů a podobně.” (Jinak by zřejmě zůstaly výtluky, nezpevněné krajnice a havarijní mosty nadále ve stejném stavu?)
Silničáři chtějí také zmírnit problémy s hlukem na provizorním mostu, a to už o prázdninách, kdy dopravní tepna zažívá největší nápor dovolenkářů mířících k moři. Na mostě a v jeho okolí začne úsekové měření. Při nízké rychlosti není hluk tak velký. „Pokračuje výběrové řízení na dodavatele. Po podpisu smlouvy má dodavatel 30 dní na instalaci a zprovoznění. Dva stožáry s vybavením budou umístěny vně mostního provizoria z důvodu kontroly rychlosti na něm. Cena bude známá po obdržení nabídek,” uvedla mluvčí Ředitelství silnic a dálnic Nina Ledvinová. Pokuty bude vybírat úřad v Pohořelicích na Brněnsku.
Uznejte, že je nejvyšší čas beze zbytku využít rakouské a čínské zkušenosti. Rakouské se stavbou komunikací, čínské s popravami ministrů (nejen) dopravy.

DALŠÍ INFORMACE: MACEK Miroslav (1944)
Zveřejněno 11.06.2019
Copyright 1998-2019 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule